
Download vores Blueprint til succes med e-mail marketing under Black Friday
Black Friday er på kun få år blevet en essentiel bestanddel af det danske e-commerce marked. I USA, som også er ophavslandet til Black Friday-konceptet, er det samlede forbrug på dagen steget fra 416 milliarder dollar i 2002 til 682 milliarder dollar sidste år. Også herhjemme har shoppingdagen vundet indpas over de seneste par år.
I dette blueprint giver vi vores bud på en konkret plan for hvordan du øger dit Black Friday salg. Vi kommer ind på bl.a. leadgenerering, forskellige automatiske e-mailserier, brug af kampagne e-mails og meget andet.
Udfyld formularen her på siden og modtag vores blueprint direkte i din indbakke.
Du modtager vores blueprint og bliver samtidig tilmeldt vores nyhedsbrev.
Hvem kan få gavn af vores blueprint?
Vores blueprint er udarbejdet af vores e-mail marketingspecialister og kan læses af alle e-commerce forretninger – store som små.
Hvem står bag vores blueprint til Black Friday?
Dette blueprint er skrevet af Ackermann Kommunikations team af e-mail marketingspecialister, som sidder dedikeret med e-mail marketing for en lang række e-commerce virksomheder. Vi har bl.a. arbejdet med Winefamly, GOODIEBOX, Coolshop, Bedre Nætter og mange flere.