af Frederik Sally | 4. juni 2020 | Blog, Case
Læs her, hvordan vi hjælper Zentabox med at skabe mere fokus på deres eksisterende kunder frem for udelukkende at fokusere på at få nye Vi har i tidligere indlæg fortalt, at det koster 5 gange så meget at skaffe en ny kunde, som det koster at genaktivere en...
af Sophie Dalgaard | 28. maj 2020 | Blog, Case, content, Email marketing
Når vi snakker om e-mail, så snakker vi normalt meget generelt. Det vil vi gerne lave om på nu. I disse nye blogindlæg dykker vi ned i konkrete e-mails og kommenterer på, hvad der fungerer og hvad, der kunne være endnu bedre. I dette indlæg har vi valgt at fremhæve en...
af Sophie Dalgaard | 27. maj 2020 | Blog, Case, content, Email marketing
Når vi snakker om e-mail, så snakker vi normalt meget generelt. Det vil vi gerne lave om på nu. I disse nye blogindlæg dykker vi ned i konkrete e-mails og kommenterer på, hvad der fungerer og hvad, der kunne være endnu bedre. I dette indlæg har vi valgt at fremhæve en...
af Sophie Dalgaard | 18. maj 2020 | Blog, Case, content, Email marketing
Du både kan og bør segmentere dine kampagnemails. Læs med her, hvor vi giver dig 3 begyndertips til at komme godt i gang med at segmentere Vi gentager følgende sætning rigtig mange gange for vores kunder, og det her er med sikkerhed heller ikke første gang, at du har...
af Sophie Dalgaard | 29. april 2020 | Blog, Case, content, Email marketing
Læs med her, hvor vi giver dig de mest værdifulde værktøjer til at producere effektive og konverterende mersalgsmails Med fare for at skræmme dig med et kedeligt ord som “undersøgelse” så tidligt i blogindlægget så vælger vi alligevel at starte med...
af Sophie Dalgaard | 22. april 2020 | Blog, Case, content, Email marketing
I 2019 hjalp vi Soundboks med at tage deres e-mailmarketing til nye højder – men ikke på den måde, der oprindelig var planlagt. Soundboks og Ackermann har været en del af hinandens rejser lige siden, vi hjalp dem med markedsføring af deres succesfulde...