af Casper Ackermann | 18. december 2018 | Blog, Email marketing
Når du arbejder med e-mail marketing og løbende udsender kampagne e-mails til dine subscribers, er det afgørende, at du løbende evaluerer på resultaterne. For mange virksomheder – specielt ecommerce virksomheder – er et af de primære formål med de løbende...
af Casper Ackermann | 15. november 2018 | Blog, Email marketing
Generelt set, hvis du har en unsubscribe rate på mindre end 1%, er du inden for branchens gennemsnit. Du skal være opmærksom på, at du, når du sender til en ny liste eller til nye subscribers, med nogen sandsynlighed vil opleve en højere unsubscribe rate. Det kommer...
af Casper Ackermann | 2. november 2018 | Blog, Email marketing
Som udgangspunkt er en lav åbningsrate et tegn på en eller flere af følgende: * din emnelinje er irrelevant eller ikke interessant nok for modtageren * din liste har mange subscribers, som er gået inaktive * du sender enten for få eller for mange e-mail kampagner...
af Casper Ackermann | 31. oktober 2018 | Blog, Email marketing
Hvad er CTOR? CTOR er en metric som holder antallet af mennesker som åbner en e-mail op mod antallet af mennesker som klikker rundt i e-mailen. CTOR måler kun performance på indholdet af e-mailen. Man kan måle CTOR ved hjælp af denne formel: (antal af kliks / antal...
af Casper Ackermann | 22. november 2016 | Blog
Du har opsat dine salgskampagner i dit email markedsføringsprogram, du har en god sturktur på din kampagne, som for eksempel har til formål at drive dine modtagere frem til en handling og du er klar til at klikke ‘send’. Inden du dog kommer så langt, bør...