Hvad er en god unsubscribe rate?

Hvad er en god unsubscribe rate?

Generelt set, hvis du har en unsubscribe rate på mindre end 1%, er du inden for branchens gennemsnit. Du skal være opmærksom på, at du, når du sender til en ny liste eller til nye subscribers, med nogen sandsynlighed vil opleve en højere unsubscribe rate. Det kommer...
Hvordan forbedrer du din åbningsrate?

Hvordan forbedrer du din åbningsrate?

Som udgangspunkt er en lav åbningsrate et tegn på en eller flere af følgende: * din emnelinje er irrelevant eller ikke interessant nok for modtageren   * din liste har mange subscribers, som er gået inaktive * du sender enten for få eller for mange e-mail kampagner...
Forskellen på CTR og CTOR

Forskellen på CTR og CTOR

Hvad er CTOR? CTOR er en metric som holder antallet af mennesker som åbner en e-mail  op mod antallet af mennesker som klikker rundt i e-mailen. CTOR måler kun performance på indholdet af e-mailen. Man kan måle CTOR ved hjælp af denne formel: (antal af kliks / antal...
Skab ‘urgency’ i dine e-mail salgskampagner

Skab ‘urgency’ i dine e-mail salgskampagner

Du har opsat dine salgskampagner i dit email markedsføringsprogram, du har en god sturktur på din kampagne, som for eksempel har til formål at drive dine modtagere frem til en handling og du er klar til at klikke ‘send’. Inden du dog kommer så langt, bør...
Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...