af Frederik Sally | 4. juni 2020 | Blog, Case
Læs her, hvordan vi hjælper Zentabox med at skabe mere fokus på deres eksisterende kunder frem for udelukkende at fokusere på at få nye Vi har i tidligere indlæg fortalt, at det koster 5 gange så meget at skaffe en ny kunde, som det koster at genaktivere en...
af Sophie Dalgaard | 28. maj 2020 | Blog, Case, content, Email marketing
Når vi snakker om e-mail, så snakker vi normalt meget generelt. Det vil vi gerne lave om på nu. I disse nye blogindlæg dykker vi ned i konkrete e-mails og kommenterer på, hvad der fungerer og hvad, der kunne være endnu bedre. I dette indlæg har vi valgt at fremhæve en...
af Sophie Dalgaard | 27. maj 2020 | Blog, Case, content, Email marketing
Når vi snakker om e-mail, så snakker vi normalt meget generelt. Det vil vi gerne lave om på nu. I disse nye blogindlæg dykker vi ned i konkrete e-mails og kommenterer på, hvad der fungerer og hvad, der kunne være endnu bedre. I dette indlæg har vi valgt at fremhæve en...
af Sophie Dalgaard | 18. maj 2020 | Blog, Case, content, Email marketing
Du både kan og bør segmentere dine kampagnemails. Læs med her, hvor vi giver dig 3 begyndertips til at komme godt i gang med at segmentere Vi gentager følgende sætning rigtig mange gange for vores kunder, og det her er med sikkerhed heller ikke første gang, at du har...
af Sophie Dalgaard | 29. april 2020 | Blog, Case, content, Email marketing
Læs med her, hvor vi giver dig de mest værdifulde værktøjer til at producere effektive og konverterende mersalgsmails Med fare for at skræmme dig med et kedeligt ord som “undersøgelse” så tidligt i blogindlægget så vælger vi alligevel at starte med...
af Sophie Dalgaard | 22. april 2020 | Blog, Case, content, Email marketing
I 2019 hjalp vi Soundboks med at tage deres e-mailmarketing til nye højder – men ikke på den måde, der oprindelig var planlagt. Soundboks og Ackermann har været en del af hinandens rejser lige siden, vi hjalp dem med markedsføring af deres succesfulde...
af Casper Ackermann | 17. april 2020 | Blog, Case, Email marketing
Læs her, hvordan vi løbende hjælper den danske IT-virksomhed Umbraco med at udvikle deres e-mailmarketing via sparring En udskiftning af Umbracos e-mailplatform blev startskuddet på et løbende samarbejde. Da Umbraco skiftede fra Campaign Monitor til ActiveCampaign i...
af Frederik Sally | 3. februar 2020 | Blog, Email marketing
“Det interessante har været at kigge på det store beløb, som Ackermann har sparet os for i markedsføringsbudgettet!” 💰 SteamRex tilbyder rengøring af biler on the go. De har eksterne vognmænd kørende, som rengører kunders bil, hvor end bilerne befinder sig...
af Sophie Dalgaard | 5. november 2019 | Blog, Email marketing
Vi er nu nogle dage inde i Black Friday-måneden og der ses allerede tegn på digitale Black Friday-kampagner rundt omkring på internettet – og med god grund! For hvis du forbereder dig godt nok inden Black Friday, kan du indtjene en kæmpe del af din årsindtjening hjem...
af Casper Ackermann | 2. september 2019 | Whitepapers og guides
E-BOG: VORES EFFEKTIVE MARKETING FUNNEL step-by-step Hvordan har vi skruet vores egen marketing automation funnel sammen, således at vi hver måned kan tiltrække nye leads, som vi behandler frem mod at de bliver til henvendelser, som vores salgsteam kan arbejde med? Få...