Læs her, hvordan vi løbende hjælper den danske IT-virksomhed Umbraco med at udvikle deres e-mailmarketing via sparring

En udskiftning af Umbracos e-mailplatform blev startskuddet på et løbende samarbejde. Da Umbraco skiftede fra Campaign Monitor til ActiveCampaign i sommeren 2019, havde de hverken erfaring med den nye platform, leadscoring eller automations. Alligevel sad de med et brændende ønske om at få maksimalt ud af deres nye investering. Derfor rakte Lars Skjold Iversen, der er Search Engine Explorer hos Umbraco, ud efter hjælp i sit netværk: 

Vi manglede en form for løbende sanity check til at se, om dét, vi lavede, var rigtigt. Derudover ønskede vi inspiration til, hvordan vi kontinuerligt kunne udvikle på vores set-up. Derfor rakte jeg ud efter en sparringspartner i mit netværk, og det var her, at Casper Ackermann bød ind.

 

Sparringsforløb giver struktur og fleksibilitet

Umbraco startede i et sparringsforløb hos Ackermann, som blev skudt i gang med et opstartmøde, hvor mål og forventninger blev afstemt. Her blev det også kortlagt, hvordan vejen hen til målene skulle struktureres. Og netop strukturen har været rigtig gavnlig for Umbraco, forklarer Lars:

Ackermann opsatte et dashboard i Google Sheets, som vi er utrolig glade for. Det giver både mig og mine kollegaer et rigtig godt overblik over, hvor vi er med vores set-up!

Men det er ikke kun dashboardet, som Lars fremhæver som værdifuldt med sparringsaftalen: 

Sparring fungerer rigtig godt for os, fordi det er så fleksibelt. Det betyder nemlig, at hvis vi har en måned uden de store ressourcer, så kan vi skubbe mødet til næste måned, hvor der er mere at snakke om. På den måde er det hele tiden tilpasset vores behov.

Og netop derfor forventer Lars, at samarbejdet vil fortsætte lang tid fremover.

Jeg tror aldrig, at der er et tidspunkt, hvor man ikke kan bruge et sanity check, og hver gang vi har en session, så er der altid noget nyt at dykke ned i. Medmindre vi en dag ude i fremtiden ansætter en fuldtid til at sidde med dette, så giver det rigtig god mening for os at have nogle, som er eksperter på området til at sige hvilken retning, vi skal gå i. Og jeg tror i virkeligheden, at der er rigtig mange andre virksomheder, hvor sådan en sparringsaftale også vil kunne give rigtig god mening!”

Vil du vide mere om sparringsforløb?

Hvis du gerne vil høre mere om sparringsforløb og dine muligheder, så er du velkommen til at tage fat i vores Head of Clients, Teis Boysen, på teis@ackermannkommunikation.dk eller på tlf. 25 94 25 45

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...