af Casper Ackermann | 9. juli 2019 | Blog, Email marketing
“Køb en e-mailliste” – det lyder ret nemt og fristende at gøre det, ikke sandt? Men det skal du passe på med. For det er ikke bare at købe e-mailadresser og begynde at sende marketing e-mails til folk. For den tid, du vil spare ved ikke at opbygge...
af Casper Ackermann | 1. juli 2019 | Whitepapers og guides
MUST-HAVES I KLAVIYO Klaviyo er blevet en populær e-mail marketing platform for webshops. Derfor udgiver vi denne e-bog, hvori du får 6 konkrete ideer til at optimere din e-mail marketing i Klaviyo E-bogen er for dig, som enten er i gang med Klaviyo – eller som...
af Casper Ackermann | 25. marts 2019 | Case, Email marketing
Om virksomheden: Stiftet i 2015 Ejes af Christian Aachmann, Christoffer Bak og Kasper Ulrich Medvirkede i Løvens Hule i 2018 Investeret i af både Jesper Buch og Birgit Aaby SNT er en Aalborg-baseret tøjbutik, og du husker dem måske fra deres mere eller mindre ikoniske...
af Casper Ackermann | 20. februar 2019 | Case, Email marketing
BC Hospitality Group A/S er en af Danmarks førende koncerner inden for hospitality. BC Hospitality Group driver bl.a. hotellerne Bella Sky, Marriott og Crown Plaza i København samt det anerkendte kongres- og konferencecenter Bella Center. Med sin stærke position inden...
af Casper Ackermann | 18. februar 2019 | Whitepapers og guides
VIDEO: Hør og se vores oplæg fra Ehandelsdagen 2019 Få tilsendt link til videooptagelsen af vores oplæg Blueprint til succes med e-mail marketing, som vi afholdte på Ehandelsdagen 2019 På Ehandelsdagen 2019 holdte Managing Partner i Ackermann Kommunikation, Casper...
af Casper Ackermann | 28. januar 2019 | Whitepapers og guides
Sådan får du 15% mere ud af dine leads Download vores whitepaper Sådan får du 15% mere ud af dine leads helt gratis Leadgenerering er en essentiel del af en velfungerende e-mail og permission marketingmaskine. Og de fleste virksomheder er i dag i gang med aktivt...
af Casper Ackermann | 18. december 2018 | Blog, Email marketing
Når du arbejder med e-mail marketing og løbende udsender kampagne e-mails til dine subscribers, er det afgørende, at du løbende evaluerer på resultaterne. For mange virksomheder – specielt ecommerce virksomheder – er et af de primære formål med de løbende...
af Casper Ackermann | 15. november 2018 | Blog, Email marketing
Generelt set, hvis du har en unsubscribe rate på mindre end 1%, er du inden for branchens gennemsnit. Du skal være opmærksom på, at du, når du sender til en ny liste eller til nye subscribers, med nogen sandsynlighed vil opleve en højere unsubscribe rate. Det kommer...
af Casper Ackermann | 2. november 2018 | Blog, Email marketing
Som udgangspunkt er en lav åbningsrate et tegn på en eller flere af følgende: * din emnelinje er irrelevant eller ikke interessant nok for modtageren * din liste har mange subscribers, som er gået inaktive * du sender enten for få eller for mange e-mail kampagner...