E-commerce Cross Channel

Hos Ackermann Kommunikation har vi et fokus og det er at vækste den enkelte kundes forretning gennem e-mail markedsføring, i form af enten strategisk rådgivning, opsætning og drift eller optimering af e-mail marketing setup. Vi arbejder uafhængigt af de forskellige e-mail marketingplatforme og tager altid udgangspunkt i den enkelte kundes forretning for derved at lægge en strategi, som skal være med til at den enkelte forretning når målsætningerne der er lagt.

Vores specialiserede fokus har betydet, at vi har kunnet fokusere på én disciplin. Det har betydet, at vi har kunnet hjælpe alt fra små fundede startups til store danske såvel som internationale virksomheder med opbygning af e-mail marketing setups med fokus på alt fra lead scoring til opbygning af komplette automatiske e-mailflows.

E-mail som kanal i det samlede marketingmix

Vi er vores kunders foretrukne bureau, når den enkelte virksomhed har behov for at få opbygget og løftet e-mail som kanal til det næste niveau. Vi anerkender dog fuldt ud, at vores specialiserede fokus også kan være en begrænsning. 

Det er for eksempel tilfældet, når der også skal tilknyttes andre specialiserede bureauer, hvilket dermed forhøjer tiden der skal bruges på projektledelse. Samtidig ved vi også, at e-mail som marketingkanal fungerer optimalt, når det kobles sammen med andre kanaler og dermed indtræder som en del af det totale marketingmix.

Derfor har vi indgået et strategisk samarbejde med vores to tætteste samarbejdspartnere, PL & Partners og Savvy Revenue. Hvor PL & Partners arbejder med strategisk og taktisk annoncering på paid social (Facebook og Instagram), er SavvyRevenue specialiseret i betalt annoncering på Google.

De deltagene bureauer i E-commerce Cross Channel-samarbejdet

For at styrke samarbejdet er alle tre bureauer i dag flyttet sammen i den ikoniske 8Tallet-bygning. Hvert bureau sidder for sig, men fordi de i alt ca. 30 medarbejdere, fordelt på tværs af de tre bureauer, sidder inden for de samme fire vægge, er fundamentet lagt til tæt samarbejde om de fælles kunder. I 8Tallet er rammerne derfor sat for en ny måde at tænke bureau konstellation på. Vi eksekverer på specialist niveau, alt imens rådgivning og projektledelse vil opleves som var det et full-service bureau.

I Ackermann Kommunikation er vi stadig specialister i e-mail marketing og det vil vi også være fremadrettet. Gennem E-commerce Cross Channel samarbejdet ønsker vi dog at signalere, at vi – sammen med vores samarbejdspartnere – vil hæve niveauet for hvordan de tre specialistbureauers samarbejder på tværs. Målet er, at vi skal sikre optimal sammenhæng på tværs af kanalerne, som fremadrettet stadig vil blive drevet af specialister, og samtidig sikre, at den enkelte kunde oplever, at de tre bureauer formår at koordinere og projektlede på tværs af kanalerne.

I Ackermann Kommunikation ønsker vi ikke at opbygge et bureau, som er middelgode til et væld af kanaler og marketingdiscipliner. Vi skal være de dygtigste til e-mail marketing og med vores vision om at skabe Skandinaviens førende e-mail marketingbureau er målet fastlagt.

Vi har løst opgaver for en lang række virksomheder

E-Commerce Cross Channel samarbejdet er derimod blot en forsikring for kunden. De dygtigste specialister som forstår at samarbejde og skabe værdi. Både på den enkelte kanal og på tværs.

Hvem kan få værdi ud af E-Commerce Cross Channel? Det kan du, hvis:

  • Du har igangsat aktiviteter på tværs af de forskellige kanaler (Paid search, paid social og email), men ønsker øget performance og bedre sammenhæng mellem kanalerne

  • Du oplever, at dit full-service ikke formår at gå nok i dybden med de forskellige kanaler og er for generelle

  • Du ikke har tiden og ressourcerne til at projektlede individuelle specialistbureauer

Vi er specialister i marketing automation og leadscoring

Hos Ackermann Kommunikation har vi i flere år hjulpet store som små danske og internationale B2B virksomheder med at få opsat, drevet og optimeret marketing automation og leadscoringstiltag, som har haft indvirkning på både top- og bundlinje.

Skal vi tage en dialog om jeres udfordringer?

Kontakt os og lad os sammen tage en uforpligtende dialog.

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...