E-commerce Cross Channel

Hos Ackermann Kommunikation har vi et fokus, og det er at vækste den enkelte kundes forretning gennem e-mail markedsføring i form af enten strategisk rådgivning eller eksekvering. Vi arbejder uafhængigt af platforme og tager altid udgangspunkt i den enkelte kundes forretning for derved at lægge en strategi, der supporterer din målsætning.

Vores specialiserede fokus har betydet, at vi har kunnet fokusere på og dygtiggøre os inden for én disciplin.

Dette har gjort os til vores kunders foretrukne bureau, når e-mail som kanal skal løftes til det næste niveau. Vi anerkender dog fuldt ud, at vores specialiserede fokus også kan være en begrænsning.

Det er for eksempel tilfældet, når der kræves et højere samspil mellem de forskellige online marketingskanaler, hvilket dermed forhøjer tiden, som skal bruges på projektledelse. Samtidig ved vi også, at e-mail som marketingkanal fungerer optimalt, når det kobles sammen med andre kanaler og dermed indtræder som en del af det totale marketingmix.

Derfor har vi indgået et strategisk samarbejde med vores to tætteste samarbejdspartnere, PL & Partners og SavvyRevenue. Hvor PL & Partners arbejder med Social Media annoncering, er SavvyRevenue specialiseret i Google AdWords for ehandel.

De deltagene bureauer i E-commerce Cross Channel-samarbejdet

E-mail marketing bureau

Social media marketing bureau

PPC bureau

Tre bureauer. Ét samarbejde. Ét kontor.

For at styrke samarbejdet er alle tre bureauer i dag flyttet sammen i den ikoniske 8Tallet-bygning. De i alt 30+ medarbejdere, fordelt på tværs af de tre bureauer, sidder inden for de samme fire vægge, og med dét er fundamentet lagt til tæt samarbejde om de fælles kunder.

Vi har dermed sat nye rammer for at tænke bureau konstellation på. Vi eksekverer på specialist niveau, alt imens rådgivning og projektledelse vil opleves, som var det et full-service bureau.

E-mail som kanal i det samlede marketingmix

I Ackermann Kommunikation er vi stadig specialister i e-mail marketing, og det vil vi også være fremadrettet. Gennem E-commerce Cross Channel samarbejdet ønsker vi dog at signalere, at vi – sammen med vores samarbejdspartnere – vil hæve niveauet for hvordan de tre specialistbureauer samarbejder på tværs. Målet er, at vi skal sikre optimal sammenhæng på tværs af kanalerne, som fremadrettet stadig vil blive drevet af specialister, og samtidig sikre, at den enkelte kunde oplever, at de tre bureauer formår at koordinere og projektlede på tværs af kanalerne.

I Ackermann Kommunikation skal vi fortsat være de dygtigste til e-mail marketing, og med vores vision om at skabe Skandinaviens førende e-mail marketingbureau er målet fastlagt.

E-Commerce Cross Channel samarbejdet er derimod en forsikring for kunden. En forsikring om at de dygtigste specialister, som forstår at samarbejde og skabe værdi på tværs af kanalerne, arbejder sammen. Både på den enkelte kanal og på tværs.

Hvem kan få værdi ud af E-Commerce Cross Channel?

Det kan du, hvis…

  • Du har igangsat aktiviteter på tværs af de forskellige kanaler (Paid search, paid social og e-mail), men ønsker øget performance og bedre sammenhæng mellem kanalerne
  • Du oplever, at dit full-service ikke formår at gå nok i dybden med de forskellige kanaler og er for generelle
  • Du ikke har tiden og ressourcerne til at projektlede individuelle specialistbureauer

Vi har implementeret E-commerce Cross Channel tilgangen hos en lang række fælles kunder

Kom foran konkurrenterne med E-commerce Cross Channel marketing. Leveret af tre specialistbureauer.

Alle tre bureauer sidder i 8Tallet i København og arbejder hver eneste dag med fælles kunder, for hvem vi skaber resultater gennem E-commerce Cross Channel marketing. Vil du høre nærmere? Så udfyld formularen her på siden. Så ringer vi dig op.

Kontakt os og lad os sammen tage en uforpligtende dialog.

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...