Automatisk e-mail marketing

Gennem automatisk e-mail marketing kan du opvarme, konvertere og mersælge til dine subscribers, leads og eksisterende kunder.

Den rigtige automatiske e-mail marketingstrategi tager udgangspunkt i din virksomheds behov og den overordnede kunderejse i din forretning. Hvordan dine kunder interagerer og handler med din virksomhed sætter rammerne for den automatiske e-mail marketingstrategi.

Det rigtige automatisk e-mail setup tager udgangspunkt I de mål du har for din forretning. Ønsker du at forhøje dine kunders livstidsværdi, få flere inaktive kunder til at handle igen, få flere brugere af din app tilbage på app’en efter at de er stoppet med at bruge den eller måske få dine leads til at booke demokald med jeres salgspersonale? Mulighederne for effektive automatiske e-mailserier er mange.

Med automatisk e-mail marketing får du en e-mail marketing opsætning, som er bygget til at kunne skalere din virksomhed. Det betyder, at de opsatte automatiske e-mailserier, som understøtter dine leads og kunders rejse, vil kunne hjælpe dig med at vækste uagtet af om du får 100, 10.000 eller 100.000 nye tilmeldinger eller kunder hver måned.

Et gennemtestet framework

Vores erfaring og dedikerede fokus på email marketing har tilladt os at bygge en række frameworks og modeller, som giver os de bedst mulige forudsætninger for at skabe succes når vi bygger og implementerer automatisk email marketing.

Det betyder, at vi fra start af har værktøjskassen fyldt med idéer til hvordan forskellige automatiske e-mailserier kan spille sammen – både med hinanden, med kanalerne til leadgenerering og med kampagne email segmenter.

Vores framework sikrer ligeledes at kunderejsen dækkes af, at implementeringen sker gnidningsfrit og at vi hurtigst muligt får igangsat automatiske e-mailserier, som samler data ind og begynder at skabe målbare resultater.

Både B2B og B2C virksomheder kan få værdi ud af automatisk email marketing

Om du er en webshop, der sælger kvindetøj, eller en industrivirksomhed, der sælger udstyr til brug på byggepladser, kan din virksomhed drage nytte af automatisk email marketing.

Begge scenarier kræver en email marketing platform, hvorfra at email marketingen kan eksekveres. Men de automatiske e-mailserier, som der implementeres og de efterfølgende taktiske indgreb, er forskellige fra virksomhed til virksomhed.

Hos Ackermann har vi bred erfaring med en lang række forskellige industrier, hvilket sætter os i stand til hurtigt at kunne sætte os ind i din forretning og dens specifikke krav til email marketingen.

Se vores tidl. webinar om email automation

Vi afholder løbende webinars om email marketing. I et af vores tidligere afholdte webinars svarede Managing Partner, Casper Ackermann, på seernes spørgsmål om automatisk e-mail marketing. Du kan tilgå den optagede version af webinaret her på siden.

Vores samarbejde med Ackermann Kommunikation er et godt eksempel på hvordan en kunde-bureau relation bør se ud. De kom ind med en god forståelse for forretningscasen samt hvordan e-mail og marketing automation kunne bruges i vores værdikæde. De får en klar anbefaling herfra.
Morten Jensen

Group Chief Marketing Officer, BC Hospitality Group A/S (Bella Center, Marriott mf.)

Opstarten af samarbejdet gik gnidningsfrit, og Ackermann Kommunikations processer sikrede professionel igangsættelse. E-mail specialisterne hos Ackermann har gang på gang løst komplekse situationer og opgaver. Vores tilknyttede e-mail marketing specialist har et helt team af andre specialister i ryggen, hvilket gør, at man dermed ikke kun trækker på én specialist, men på et helt team.

Jacob Bech

Digital Marketing Manager, Shaping New Tomorrow

Vi har løst opgaver for en lang række virksomheder

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål: Hvilken email marketing platform skal jeg have før at I kan hjælpe mig?
Svar: Vi arbejder software-agnostisk, hvilket betyder at vi tager udgangspunkt i den email marketing platform som du har i dag. Det kan vi fordi vi har arbejdet med flere hundrede virksomheders email marketing og derfor har stiftet bekendtskab med en lang række af de mest gængse platforme. Vi yder dog ofte rådgivning og hjælp til implementering af en ny email marketing platform, da vores erfaring også hjælper os med at vide hvilke platforme der passer til hvilke typer af virksomheder

Spørgsmål: Hvor mange subscribers skal jeg have før at I kan hjælpe mig
Svar: det afhænger meget af hvilken industri du er inden for og hvilken plan der er for selve leadgenereringen. Her kan vi også hjælpe dig. 

Spørgsmål: Hvor meget eller hvor lidt skal jeg så selv være involveret, hvis jeg har starter et samarbejde med jer?
Svar: hvis du selv ønsker at opbygge og sidde med hele ansvaret for din automatiske email marketing, så vil det kunne være relevant for dig med vores løbende sparring. Hvis du derimod gerne vil have vores hele eller delvise hjælp til implementering og drift af din automatiske email marketing, kan vi også hjælpe dig med det. Ligeledes kan vi også hjælpe med content produktion til din email marketing.

Skal vi tage en dialog om jeres udfordringer?

Kontakt os og lad os sammen tage en uforpligtende dialog.

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...