Gratis gå-hjem-møde: Online marketing på tværs af købsrejsen

Øg samspillet mellem Social Ads, Google Ads og E-mail

I en tid hvor alle taler om sammenhængen mellem forskellige digital marketingkanaler, er der et udbredt behov for at blive konkrete på, hvordan sammenhængen opnås.

Du har højst sandsynligt hørt omkring eller selv set, hvordan de forskellige digitale marketingskanaler arbejder sammen, men lige præcis hvordan du skal gøre det er stadig en gåde.

Paid Social, Google Ads og Email Marketing på tværs af kunderejsen: Sådan gør du

Ackermann Kommunikation, PL & Partners og SavvyRevenue inviterer dig til et gratis gå-hjem-møde torsdag d. 15. november.

De tre specialistbureauer holder til på samme kontor og kender om nogen vigtigheden i at få forskellige kanaler til at arbejde sammen. Det er netop udgangspunktet for at de tre bureauer holder til på samme matrikel.

I et indlæg, der repræsenterer den virkelige verden, vil hvert bureau på tværs af hinanden forklare omkring, hvordan deres marketingskanal relaterer til købsrejsen og underbygger de to andre kanaler.

Du går derfra med konkret og implementerbar viden om hvordan henholdsvis Facebook annoncering, Google Ads og e-mail marketing kan implementeres, så de hænger sammen og sammen arbejder for at få dine kunder gennem købsrejsen.

Er eventen noget for dig?

Gå-hjem-mødet er for dig, der ønsker konkret viden og nye idéer til, hvordan du får Facebook annoncering, Google Ads og e-mail marketing til at arbejde sammen.

Det anbefales, at du på nuværende tidspunkt har aktiviteter på en eller flere af kanalerne, da oplægget netop handler om, hvordan du får kanalerne til at spille sammen.

Udgangspunktet er fra start af, at du ved at kanalerne hver især har værdi, mens du på dette gå-hjem-møde får idéer til, hvordan du maksimerer værdien af kanalerne – i samspil med hinanden.

Agenda for dagen

15:25-16:00: Registrering, forfriskning og netværksmulighed

16:00-16:10: Velkomst og introduktion af marketing funnelen

16:10-17:10: Google Ads, Social Ads (Facebook / Instagram) og E-mail marketing i din marketingfunnel

17:10-17:30: Spørgsmål og diskussion

17:30-18:30: Forfriskning, let at spise og netværk med speakers og deltagere

Information

Dato og tid: torsdag d. 15. november fra 15:25:18:30

Sted: Robert Jacobsens Vej 76A St. -3, 2300 København S

Tætteste metro: Vestamager St. (500m væk)

Parkering: P-hus lige overfor

OBS. du skal søge om plads og modtage svar før, at du kan deltage

Dagens talere

Casper Ackermann

Casper Ackermann

Managing Partner, Ackermann Kommunikation

Casper Ackermann er ekspert i e-mail marketing og driver til dagligt Ackermann Kommunikation. Ackermann Kommunikation har bl.a. arbejdet med BC Hospitality Group, Meyers, Løgismose, Læger uden Grænser, Coolshop og mange flere. Casper er ligeledes fast taler til en lang række konferencer rundt om i Danmark. Heriblandt Ehandelsdagen, Ecommerce Manageren, Digital Markedsføring og mange flere. Ligeledes gæsteforelæser Casper også på Copenhagen Business School i e-mail marketing.

Nikolai Pedersen

Nikolai Pedersen

Chief Product Officer, PL & Partners

Nikolai har været med til at udvikle hele PL & Partners ‘offering’ og sætte standarden for kvaliteten i vores ydelser fra hans første dag. Nikolai har siddet, og sidder stadig med nogle af vores største accounts, som spænder op mod 1 mio kr. månedligt på Facebook. Ligeledes sidder Nikolai med ansvaret for al produktudvikling samt ansvaret for onboarding og løbende udvikling af alle specialister. Afslutningsvis er Nikolai Facebook Blueprint Certified.
Filip Lindblom

Filip Lindblom

Director of PPC, SavvyRevenue

Filip Lindblom er Director of PPC hos SavvyRevenue og sidder med ansvaret for bureauets største kunders annoncestrategier på Google annonceplatformen. Filip bestrider mange års erfaring med Google annoncering og har specialiseret sig i opbygning af annoncekonto strukturer, som tillader, at kunderne kan skalerer annonceringen i takt med at resultaterne optimeres. Hos SavvyRevenue har Filip bl.a. drevet Google annoncering for e-commerce forretninger som bl.a. Moodings, Legeakademiet, Bedre Nætter og mange flere.

Søg om plads til eventen

Der er 30 pladser, så skynd dig at få søgt om plads. Du får svar senest to dage efter din anmodning, om du har fået plads.

Hvis du bliver forhindret i at deltage, bedes du melde afbud på kontakt@ackermannkommunikation.dk med emnjelinjen “afbud – 15. november” senest 24 timer før eventen.

Ved at ansøge om plads giver du samtidig samtykke til at modtage e-mails fra Ackermann Kommunikation ApS, SavvyRevenue og PL & Partners ApS.

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...