Gratis gå-hjem-møde: Forudsigelser for 2019

det kommer der til at ske med dine digitale marketingskanaler i 2019

Der er én ting, som stort set alle kan blive enige om og det er, at digital marketing udvikler sig med lynets hast.

Med stor set 100 % sandsynlighed vil du, hvis du vælger at holde en 6 måneders pause fra f.eks. Facebook annoncering, Google Ads og eller e-mail marketing, komme tilbage til nogle platforme, som er forandrede. Nogle gange er der lidt blot knapperne der ændrer sig, mens der i andre tilfælde er tale om fundamentale ændringer i algoritmer, nye features, annoncetyper og meget andet.

Det betyder, at du som arbejder med marketing hele tiden skal følge med udviklingen. Og den går hurtigt.

Vores bud på hvad der kommer til at ske i 2019

Ackermann Kommunikation, PL & Partners og SavvyRevenue inviterer dig med udgangspunkt i ovenstående problemstilling til et gratis gå-hjem-møde på de tre bureauers fælles kontor i København.

De tre specialistbureauer arbejder med hver deres marketingskanal og har derfor fingeren på pulsen ift. udviklingen på tværs af henholdsvis e-mail marketing, Google Ads og Facebook/Instagram annoncering.

På gå-hjem-mødet vil eksperter fra de tre bureauer tage dig igennem deres bud på hvad der kommer til at definere marketing på de tre kanaler og hvad man som annoncør kan forvente i 2019.

Når du har deltaget i dette gå-hjem-mødet vil du have fået konkrette bud på hvad man skal berede sig på af nye tiltag og ændringer på tre af de helt store og afgørende digitale marketingskanaler.

Er eventen noget for dig?

Gå-hjem-mødet er for dig, der i dag har en digital marketingsindsats som du eksekverer , og som ønsker input til hvad man kan forvente inden for digital marketing i 2019.

Da gå-hjem-mødets indhold centrerer sig om digital marketing på hhv. Facebook, Instagram, Google Ads og e-mail, anbefales det, at du gør aktivt brug af minimum en eller flere af de nævnte kanaler.

Agenda for dagen

15:30-16:00: Registrering, forfriskning og netværksmulighed

16:00-16:10: Velkomst og introduktion af marketing funnelen

16:10-17:10: Hvad kommer der til at ske på Google Ads, Social Ads (Facebook / Instagram) og E-mail marketing i 2019?

17:10-17:30: Spørgsmål og diskussion

17:30-18:30: Forfriskning, let at spise og netværk med speakers og deltagere

Information

Dato og tid: Mandag d. 17. november fra 15:30:18:30

Sted: Robert Jacobsens Vej 76A St. -3, 2300 København S

Tætteste metro: Vestamager St. (500m væk)

Parkering: P-hus lige overfor

OBS. du skal søge om plads og modtage svar før, at du kan deltage

Dagens talere

Casper Ackermann

Casper Ackermann

Managing Partner, Ackermann Kommunikation

Casper Ackermann er ekspert i e-mail marketing og driver til dagligt Ackermann Kommunikation. Ackermann Kommunikation har bl.a. arbejdet med BC Hospitality Group, Meyers, Løgismose, Læger uden Grænser, Coolshop og mange flere. Casper er ligeledes fast taler til en lang række konferencer rundt om i Danmark. Heriblandt Ehandelsdagen, Ecommerce Manageren, Digital Markedsføring og mange flere. Ligeledes gæsteforelæser Casper også på Copenhagen Business School i e-mail marketing.

Nikolai Pedersen

Nikolai Pedersen

Chief Product Officer, PL & Partners

Nikolai har været med til at udvikle hele PL & Partners ‘offering’ og sætte standarden for kvaliteten i vores ydelser fra hans første dag. Nikolai har siddet, og sidder stadig med nogle af vores største accounts, som spænder op mod 1 mio kr. månedligt på Facebook. Ligeledes sidder Nikolai med ansvaret for al produktudvikling samt ansvaret for onboarding og løbende udvikling af alle specialister. Afslutningsvis er Nikolai Facebook Blueprint Certified.
Filip Lindblom

Filip Lindblom

Director of PPC, SavvyRevenue

Filip Lindblom er Director of PPC hos SavvyRevenue og sidder med ansvaret for bureauets største kunders annoncestrategier på Google annonceplatformen. Filip bestrider mange års erfaring med Google annoncering og har specialiseret sig i opbygning af annoncekonto strukturer, som tillader, at kunderne kan skalerer annonceringen i takt med at resultaterne optimeres. Hos SavvyRevenue har Filip bl.a. drevet Google annoncering for e-commerce forretninger som bl.a. Moodings, Legeakademiet, Bedre Nætter og mange flere.

Søg om plads til eventen

Der er 25 pladser, så skynd dig at få søgt om plads. Du får svar senest to dage efter din anmodning, om du har fået plads.

Hvis du bliver forhindret i at deltage, bedes du melde afbud på kontakt@ackermannkommunikation.dk med emnjelinjen “afbud – 17. december” senest 24 timer før eventen.

Ved at ansøge om plads giver du samtidig samtykke til at modtage e-mails fra Ackermann Kommunikation ApS, SavvyRevenue og PL & Partners ApS.

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...