Gratis gå-hjem-møde:

SÅDAN PERSONALISERER DU DIN E-MAIL MARKETING

E-mail marketing bliver kun vigtigere og vigtigere. Mens priser på trafik fra f.eks. Facebook kun stiger, bliver det afgørende for virksomheder, at de får opbygget en subscriberliste, som virksomheden løbende kan bearbejde og sælge til.

Men kampen om subscribernes opmærksomhed er, i takt med at flere og flere virksomheder får øjnene op for e-mail marketing, ligeledes stigende.

Og det sætter nye krav til e-mail marketers. I Ackermann Kommikation har vores undersøgelser vist, at 4 ud af 10 af de adspurgte personer oplever, at det at få subscriberne til at engagere sig gennem klik og konverteringer i dag er den største udfordring.

Indhold på gå-hjem-mødet

Clerk.io, den danske software virksomhed der giver virksomheder muligheden for at vækste gennem personalisering på tværs af bl.a. web, search og e-mail, og Ackermann Kommunikation, Danmarks førende e-mail marketing bureau med kunder som bl.a. Novo Nordisk, Single.dk, GOODIEBOX og mange flere, inviterer til et gå-hjem-møde om hvordan du personaliserer din e-mail marketing.

På dette gå-hjem-møde er det netop den udfordring, som vi tager fat om. Hvordan får du, gennem personaliseret indhold, dine subscribers til at interagere med dine e-mails – og ikke mindst handle på baggrund af personaliseringen.

“Er det noget for mig?”

Gå-hjem-mødet er for dig, der ønsker at få konkret viden og rådgivning om, hvordan personalisering kan bruges i e-mail marketing, og hvordan du konkret kommer i gang.

Gå-hjem-mødet er i særdeleshed relevant for e-commerce, men du kan som en anden type virksomhed også få god inspiration med hjem.

Agenda for dagen

14:30 – 15:00: Registrering og velkomst

15:00 – 15:30: Hvad er personalisering (og hvorfor overhovedet personalisere?)

15:10 – 15:30: Leadgenerering og databerigelse med gamification (inkl. cases!)

15:30 – 16:00: Sådan bruger du personalisering i både dine automatiske e-mails og nyhedsbreve

16:00 – 16:30: Spørgsmål og diskussion

16:30 – 17:00: Netværk og forfriskninger

Om Clerk.io

Hos Clerk.io forstår de kompleksiteten ved at drive e-commerce i dag. Og det er netop derfor, at de udvikler værktøjer som hver dag hjælper e-commeces og marketers med at automatisere tidskrævende processer og sælge mere. Deres A.I., som ligger bag Clerk.io, sikrer optimal personalisering for alle dine kunder.

Om Ackermann Kommunikation

Ackermann Kommunikation er et specialiseret e-mail-marketing bureau, der hjælper kunder som bl.a. GOODIEBOX, BC Hospitality Group, Novo Nordisk og mange flere med at få succes med e-mail-marketing. Bureauet har til daglig domicil i Ørestaden.

Information

Dato og tid: d. 15. august fra 14:30-17:00

Sted: Clerk.io HQ Kigkurren 8 Opgang G, 2 sal. 2300 Copenhagen Denmark

Tætteste metro: Islands Brygge Metro.

Parkering: P-pladser tæt på

OBS. du skal søge om plads og modtage svar før, at du kan deltage

Dagens talere

Casper Ackermann

Managing Partner, Ackermann Kommunikation

Casper Ackermann er ekspert i e-mail marketing og driver til dagligt Ackermann Kommunikation. Ackermann Kommunikation har bl.a. arbejdet med BC Hospitality Group, Meyers, Løgismose, Læger uden Grænser, Coolshop og mange flere. Casper er ligeledes fast taler til en lang række konferencer rundt om i Danmark. Heriblandt Ehandelsdagen, Ecommerce Manageren, Digital Markedsføring og mange flere. Ligeledes gæsteforelæser Casper også på Copenhagen Business School i e-mail marketing.

Morten Aagaard & Simon Andersen

Strategic Sales Manager / Sales Executive, Clerk.io

Clerk.io har siden 2011 hjulpet webshops med at tilpasse deres varesortiment til den enkelte kunde, baseret på dennes præferencer og adfærd. Formålet er at øge interessen hos kunden, og dermed også konvertere bedre og sælge mere. Gennem en intelligent søgefunktion og personlige produktanbefalinger øger de salget on-site, mens deres personlige e-mail anbefalinger og intelligente segmenteringsværktøj gør arbejdet med e-mail udsendelser endnu mere effektive og øger open-raten samt click-through raten. Simon og Morten har indgående viden omkring mulighederne med disse løsninger og vil fortælle om konkrete cases med udgangspunkt i data fra vores kunder.

Søg om plads til eventen

Der er 30 pladser, så skynd dig at få søgt om plads. Du får svar senest to dage efter din anmodning, om du har fået plads.

Hvis du bliver forhindret i at deltage, bedes du melde afbud på kontakt@ackermannkommunikation.dk med emnjelinjen “afbud – 15. august” senest 24 timer før eventen.

Vælg det event, som du ønsker at deltage i:

Ved tilmelding giver du samtykke til at modtage e-mails fra Ackermann Kommunikation ApS og Clerk.io.

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...