gratis Gå-hjem-møde

Lær at fastholde dine kunder efter black friday

Black Friday og julesalget er over os, og der er rigtig mange B2C-virksomheder, der bruger disse uger på at få indsamlet så mange nye subscribers og kunder som muligt. Og med god grund! Danskernes købelyst er nemlig påvist at være skyhøj i årets sidste to måneder, og især Black Friday får forbrugernes penge op af pungen. 

Men der er mange B2C-virksomheder, der ikke holder deres hårde arbejde ved lige og gør det nødvendige for at sikre, at deres nye subscribers og kunder bliver konverteret til tilbagevendende kunder. Og det er en skam – for med en konkret strategi gemmer der sig et enormt økonomisk potentiale!

Har du strategien til at konvertere dine nye subscribers og kunder til tilbagevendende kunder? 

Hvis ikke, så vær med torsdag d. 5. december fra klokken 15:00-17:00 til vores populære gå-hjem-møde, hvor vi, sammen med virksomheden bag verdens bedst ratede personaliseringsværktøj, Clerk, vil give dig strategien til at sikre, at du hilser dine nye kunder “på gensyn” i stedet for “farvel” 👋 Strategien er også relevant for dig, selvom du endnu ikke er i gang med e-mail marketing.

Søg om plads til gå-hjem-mødet

Info

Dato og tid: d. 5. december fra 15:00-17:00

Sted: Clerk.io HQ Kigkurren 8 Opgang G, 2 sal. 2300 Copenhagen Denmark

Tætteste metro: Islands Brygge Metro.

Parkering: P-pladser tæt på
Pris: Gratis

 

Det er gratis at deltage i vores gå-hjem-møde. Vi har dog kun 30 pladser og først-til-mølle-princip. Reserver derfor din plads allerede i dag. Du får svar senest to dage efter din anmodning, om du har fået plads.

OBS. du skal søge om plads og modtage svar før, at du kan deltage

Hvis du bliver forhindret i at deltage, bedes du melde afbud på kontakt@ackermannkommunikation.dk med emnelinjen “afbud – 5. december” senest 24 timer før eventet.

Ved at udfylde formularen her på siden bekræfter du samtidig, at Ackermann Kommunikation må kommunikere til dig via e-mail.

Agenda

15:00-15:10: Registrering, forfriskninger

15:10-15:20: Velkomst og introduktion af deltagerne

15:20-15:50: Oplæg om e-mail marketing v. Casper Ackermann

15:50-16:00: Pause, forfriskninger mm.

16:00-16:45: Oplæg om brug af Clerk til fastholdelse v. Dion Pedersen

16:45-17:00: Spørgsmål og diskussion

17:00-17:30: Netværksmulighed

 

Om Ackermann Kommunikation

Ackermann Kommunikation er et specialiseret e-mail-marketing bureau, der hjælper kunder som bl.a. GOODIEBOX, BC Hospitality Group, Novo Nordisk og mange flere med at få succes med e-mail marketing. Bureauet har til dagligt kontor i Ørestaden.

Om Clerk.io
Hos Clerk.io forstår de kompleksiteten ved at drive e-commerce i dag. Og det er netop derfor, at de udvikler værktøjer, som hver dag hjælper e-commerces og marketers med at automatisere tidskrævende processer og sælge mere. Deres A.I., som ligger bag Clerk.io, sikrer optimal personalisering for alle dine kunder.

Information

Dato og tid: d. 5. december fra 15:00-17:00

Sted: Clerk.io HQ Kigkurren 8 Opgang G, 2 sal. 2300 Copenhagen Denmark

Tætteste metro: Islands Brygge Metro.

Parkering: P-pladser tæt på

OBS. du skal søge om plads og modtage svar før, at du kan deltage

Søg om plads til morgenmødet

Der er 30 pladser, så skynd dig at få søgt om plads. Du får svar senest to dage efter din anmodning, om du har fået plads.

Hvis du bliver forhindret i at deltage, bedes du melde afbud på kontakt@ackermannkommunikation.dk med emnjelinjen “afbud – 5. december” senest 24 timer før eventen.

Ved at udfylde formularen her på siden bekræfter du samtidig, at Ackermann Kommunikation må kommunikere til dig via e-mail.

Vælg det event, som du ønsker at deltage i:

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...