Gratis gå-hjem-møde:

Best practices for B2B-virksomheder på Facebook og e-mail

Det digitale landskab bliver kun mere og mere komplekst, og det stiller krav til, at virksomheder formår at udnytte de digitale kanaler til fulde i deres marketingindsats.

Facebook-annoncering og e-mail-marketing er marketingindsatser, der arbejder effektivt sammen og ideelle digitale kanaler for B2B-virksomhed at drive salg gennem.

At få Facebook og e-mail til at arbejde effektivt og værdifuld kræver dog, at man forstår sig på mulighederne med kanalerne, især i en B2B-kontekst, og samtidig udnytter dem korrekt og til fulde –  både separat og i samspil.

Indhold på gå-hjem-mødet

PL & Partners og Ackermann Kommunikation inviterer til gå-hjem-møde om best practices for B2B-virksomheder med Facebook-annoncering og e-mail-marketing.

Begge specialistbureauer har erfaring med at få kanalerne til at performe for et væld af kunder i forskellige brancher, og forstår sig derfor om nogen på mulighederne, der eksisterer med kanalerne og i en B2B-kontekst.    

Du vil gå derfra med praktiske værktøjer og funktioner til, hvordan du som B2B-virksomhed udnytter Facebook-annoncering og e-mail-marketing til at lede kunder gennem kunderejsen til køb.

Du møder Kristian Larsen, Marketingchef og Partner i PL & Partners og Casper Ackermann, Managing Partner i Ackermann Kommunikation.   

“Er det noget for mig?”

Gå-hjem-mødet er for dig, der ønsker at få konkret viden og rådgivning om, hvordan Facebook-annoncering og e-mail-marketing bedst udnyttes i en B2B-virksomhed.

Dit udgangspunkt er, at du ved, at begge kanaler skaber værdi, men du vil gerne blive klogere på, hvordan du udnytter dem bedst muligt i B2B-sammenhæng.

Derudover anbefales det, at du har aktiviteter på mindst én ud af de to kanaler, da det giver de bedre forudsætninger for at få mest muligt ud af oplæggene.

Agenda for dagen

14:30 – 15:00: Registrering og velkomst

15:00 – 15:35: 1. oplæg: Facebook-annoncering for B2B-virksomheder

15:35 – 15:45: Kort pause

15:45 – 16:20: 2. oplæg: E-mail-marketing for B2B-virksomheder

16:20 – 17:00: Spørgsmål og debat

17:00 – 18:00: Netværksmuligheder og forfriskninger

Om PL & Partners

PL & Partners er et specialistbureau til betalt annoncering på Facebook og Instagram med domicil i Ørestaden. Til daglig hjælper bureauet kunder som bla. Illums Bolighus, Verisure og UnoEuro med at opnå resultater med annoncering på Facebook og Instagram.

Om Ackermann Kommunikation

Ackermann Kommunikation er et specialiseret e-mail-marketingbureau, der hjælper kunder som bl.a.. GOODIEBOX, BC Hospitality Group, Novo Nordisk og mange flere med at få succes med e-mail-marketing. Bureauet har til daglig domicil i Ørestaden.

Information

Dato og tid: d. 7. juni fra 14:30-18:00

Sted: Robert Jacobsens Vej 76A St. -3, 2300 København S

Tætteste metro: Vestamager St. (500m væk)

Parkering: P-hus lige overfor

OBS. du skal søge om plads og modtage svar før, at du kan deltage

Dagens talere

Casper Ackermann

Casper Ackermann

Managing Partner, Ackermann Kommunikation

Casper Ackermann er ekspert i e-mail marketing og driver til dagligt Ackermann Kommunikation. Ackermann Kommunikation har bl.a. arbejdet med BC Hospitality Group, Meyers, Løgismose, Læger uden Grænser, Coolshop og mange flere. Casper er ligeledes fast taler til en lang række konferencer rundt om i Danmark. Heriblandt Ehandelsdagen, Ecommerce Manageren, Digital Markedsføring og mange flere. Ligeledes gæsteforelæser Casper også på Copenhagen Business School i e-mail marketing.

Kristian Larsen

Kristian Larsen

CMO og Partner, PL & Partners

Kristian Larsen er CMO og Partner i PL & Partners, som beskæftiger sig med betalt annoncering på Facebook og Instagram. Kristian er en af Danmarks dygtigste til at drive og skalere den digitale forretning på Facebook og Instagram. Kristian har tidligere holdt oplæg til et væld af arrangementer og konferencer, heriblandt som gæstetaler hos Facebook i Dublin. Med en kundeportefølje af virksomheder som bla. Illums Bolighus, Verisure, Lakrids by Bülow, har Kristian bred erfaring og ved alt om Facebook og Instagram, fra segmentering, opsætning og levering til attribuering og optimering.

 

Søg om plads til eventen

Der er 30 pladser, så skynd dig at få søgt om plads. Du får svar senest to dage efter din anmodning, om du har fået plads.

Hvis du bliver forhindret i at deltage, bedes du melde afbud på kontakt@ackermannkommunikation.dk med emnjelinjen “afbud – 7. juni” senest 24 timer før eventen.


Ved at ansøge om plads giver du samtidig samtykke til at modtage e-mails fra Ackermann Kommunikation ApS og PL & Partners ApS.
Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...