Hvad er HubSpot?

HubSpot har i mange år været helt uundgåelig, når det kommer til software til digital markedsføring. HubSpot er en såkaldt platform, der samler alle onlineværktøjer inden for salg og marketing ét sted i én samlet løsning for marketing automation.

HubSpot er en teknologisk platform, som hjælper jeres kunder til at modtage det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt. I kan derfor bruge HubSpot som en portal, hvor I har mulighed for at holde styr på og optimere alle dele af jeres inbound marketing.

Ved hjælp af effektiv marketing automation løsriver I en masse tid og energi, som I i stedet kan bruge på at vækste jeres forretning.

 

Hold alle jeres data samlet ét sted

Der er mange fordele ved at samle jeres data ét sted. Med HubSpot får I mulighed for at samle alle jeres markedsføringsaktiviteter såvel som kunder ét sted. På den måde kan I bevare det forkromede overblik, hvilket giver jer bedre mulighed for at optimere jeres arbejdsproces – og dermed forbedre jeres resultater.

Herudover får I mulighed for at anvende smarte værktøjer, der blandt andet giver jer et indblik i customer journey, lead racking og content management.

Saml data om jeres kunder med HubSpot

Med HubSpot kan I samle alle jeres salgs- og marketingdiscipliner under ét tag. Og I kan bruge systemet til at opsamle leads og bearbejde dem ned gennem jeres salgstragt.

HubSpot fungerer som en platform, der indsamler alle data om jeres kunder, og ved hjælp af en række af tilgængelige værktøjer har I mulighed for at målrette jeres kommunikation, hvilket blandt andet er med til at styrke relationerne mellem jeres virksomhed og den enkelte kunde.

På den måde får I de rette rammer for at sende det rette indhold på det rigtige tidspunkt, hvilket skaber en højere konverteringsrate – og det er i sidste ende noget, der kan ses på bundlinjen.

Skab synergi mellem salg og marketing

HubSpot består af en række af værktøjer og komponenter, som I kan vælge til og fra. På den måde kan I nemt lave et setup, som komplimenterer netop jeres virksomhed. Komponenterne består blandt andet af marketing, salg, service og CRM.

Ved hjælp af ovenstående værktøjer har I mulighed for at skabe synergi mellem jeres salg og marketing. Når I samler det hele ét sted, vil I kunne gennemskue sammenhænge og eventuelle mangler – noget, som ofte kan gå ens næse forbi, når ens data er blevet spredt over flere marketingsystemer.

Muligheder for jer med HubSpot

  • Automatisering af leadhåndtering
  • Lead nurturing
  • Optimering af lead scoring
  • Unikt indblik i customer journey
  • Marketing automation software med data, salg og marketing samlet ét sted
  • Byg selv den løsning, der passer til jeres virksomhed
  • Et af de bedste systemer for både små, mellemstore og enterprise virksomheder

Sådan arbejder vi med HubSpot

Strategi og analyse

Først og fremmest foretager vi en dybdegående analyse af jeres nuværende data, marketing automation samt andre løsninger inden for permission marketing. På den måde får vi al den viden, som vi har brug for, for at kunne lægge en strategi for jer med udgangspunkt i HubSpot. Både strategi og analyse udføres i tæt samarbejde med jer, således at vi finder den optimale løsning til jer. Vi har stor erfaring med blandt andet HubSpot, således at I kan være trygge ved, at vi finder den bedste løsning til jer.

Implementering

Når vi i samarbejde har lagt en strategi på baggrund af vores dybdegående analyse, er det tid til selve eksekveringen og implementeringen. Her vil det variere hvilke værktøjer og dermed hvilket setup, der er det optimale for netop jeres virksomhed. Ved hjælp af HubSpot får vi optimeret jeres samlede permission marketingmix, således at I fremover får det optimale ud af jeres data, salg og marketing.

Overvågning og optimering

Når først vi har implementeret HubSpot som jeres marketing automation software, holder vi løbende øje med jeres resultater. På den måde har vi mulighed for også løbende at optimere og justere jeres HubSpot-løsning, således at I får det optimale udbytte, og vi kan forbedre jeres performance over tid.

Lad os tage en uforpligtende samtale om HubSpot

Kontakt os og lad os sammen tage en uforpligtende dialog.

Vi har løst opgaver for en lang række virksomheder

FAQ

  • Hvad er jeres forhold til HubSpot?
    Vi har en bred erfaring med at arbejde i HubSpot, og vi anvender det, fordi vi synes, at det er et af de bedste programmer, når det gælder marketing automation (og det er vi ikke ene om, da de hvert år ligger blandt de foretrukne hos både brugere og bureauer). Men vi får ingen økonomisk vinding eller kickback ved at bruge HubSpot.
  • Hvad sker der, hvis vi ønsker at fortsætte på egen hånd?
    Det er 100% jer, der ejer de data, der indsamles via HubSpot, ligesom det også er jer, der ejer jeres konto på HubSpot. Hvis I ønsker at fortsætte på egen hånd, når vores samarbejde slutter, står det jer frit for.
  • Hvad koster det?
    Vi kan ikke sætte nogen specifik pris på HubSpot, da det i høj grad afhænger af jeres behov – og dermed hvilke løsninger, I vælger at tilkøbe. I kan danne jer et overblik over priser her. Ellers er I altid velkomne til at kontakte os, hvis I har spørgsmål til services og priser.
  • Kan I fungerer som ekstern sparringspartner?
    Ja. Vi fungerer gerne som eksterne rådgivere på jeres projekter. Uanset om I har brug for råd til optimering, nye øjne på noget eksisterende eller noget helt tredje.
  • Kan I give en introduktion til, hvordan HubSpot virker?
    Ja. Har I spørgsmål vedrørende HubSpot, giver vi gerne en introduktion til, hvordan programmet virker.

Vi er danske eksperter i HubSpot – skal vi hjælpe jer?

Vi har stor og bred erfaring med HubSpot, og vi står gerne til rådighed for jer, hvis I ønsker en smart løsning inden for automation marketing. Vi har mange års erfaring med e-mail marketing og permission marketing, og vores specialisters erfaring spænder bredt. I kan derfor være sikre på, at I er i helt trygge hænder, hvis I vælger Ackermann Kommunikation som fremtidig samarbejdspartner. Vi er resultatorienterede, og vi brænder for at skabe resultater for netop jeres virksomhed.

I er altid velkomne til at kontakte os, hvis I har spørgsmål vedrørende HubSpot og marketing automation. Vi står altid klar til at tage en uforpligtende snak. I kan kontakte os via kontaktformularen, som I finder her på siden – og så vender vi tilbage til jer inden for 24 timer. I er også altid velkomne til at kontakte os telefonisk, hvor der altid sidder en dygtig medarbejder klar til at modtage jeres opkald.

Teis Boysen
Head of Client Service
T: +45 25 94 82 63 / M: teis@ackermannkommunikation.dk

Skal vi tage en dialog om jeres udfordringer?

Kontakt os og lad os sammen tage en uforpligtende dialog.

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...