Eksperter i Klaviyo

Hvad er Klaviyo?

Klaviyo er systemet til den moderne ecommerce virksomhed, der vil stiller krav til sin marketing automation software. Med en stor platform, der i real-time opdaterer aktiviteter eller events og derefter tilpasser sig, er Klaviyo med til at sætte en ny standard for, hvor meget man kan automatisere sin markedsføring.

Bygget til e-commerce forretninger

Klaviyo er ikke blot et stykke marketing software, som I sender nogle e-mails fra. I får direkte feedback på, hvornår specifikke kunder er tilgængelige til at købe igen. I får indsigt i, hvor meget I har sandsynlighed for at tjene i fremtiden på jeres tidligere kunder. Og I får samtidig besked om kunder, der er i risiko for at forlade jeres forretning – før de gør det.

Her har vi et system, der rent faktisk tager machine learning og ordet automation til sig. Hvor andre systemer kun kan arbejde ud fra hændelser, der sker, efter at det er implementeret, kan Klaviyo sagtens arbejde på bagkant. Ved at importere alle tidligere hændelser har I mulighed for at drage nytte af den kunstige intelligens allerede fra dag et.

Opsæt dynamiske målgrupper

Når vi snakker e-mail automation i 2019, snakker vi mere og mere om personalisering. Vi vil sende tilbud og kampagner, der er skræddersyet til modtagerne. Men hvordan gør man dette, uden at man skal sætte hundredvis af e-mail flows op?

Klaviyo giver jer mulighed for at sætte helt specifikke segmenter op. Det kunne være personer, der har set på jeres kategori med skjorter tre gange eller mere den sidste uge. Så får de sendt en speciel mail, der målrettet sælger dem skjorter.

Lær dine kunder bedre at kende end nogensinde før

Når I driver en forretning online, får I ikke mulighed for at se kunderne i øjnene og lære dem at kende, som man gør i en fysisk forretning. Men I får muligheden for at få helt unik data på den enkelte person, når de handler online. Du har mulighed for at segmentere dine marketingindsatser mod alle typer kunder. Kunder, der bruger mere end 1.000 kroner i gennemsnit. Kunder, der kun køber, når man sender dem en rabatkode. Kunder, der kommer fra Facebook. Listen kunne fortsætte i en uendelighed – og det er kun fantasien, der sætter grænser for, hvor specifikt I vil segmentere jeres e-mails.

Muligheder for dig i Klaviyo

  • Dyb dataindsigt i dine kunder
  • Nemt indblik i Customer Lifetime Value (CLV)
  • Lav unikke segmenter, I aldrig har markedsført mod før
  • Markedsfør mod jeres segmenter fra Klaviyo på Facebook
  • Drag’n’drop e-mail editor
  • Unik rapportering direkte i Klaviyo
  • AB splittesting
  • Integreringsmuligheder via API og Zapier

Sådan arbejder vi med Klaviyo

Strategi og analyse

I fællesskab lægger vi en plan for implementeringen af Klaviyo. Dernæst foretager vi en dybdegående analyse af jeres forretning, jeres markedsføring og målsætninger. På baggrund heraf kortlægger vi, hvordan Klaviyo på bedste vis kan komplimentere jeres nuværende marketingmix.

Implementering

Med udgangspunkt i den plan, vi har præsenteret for jer, vil vi gå i gang med at implementere Klaviyo. Her vil vi opsætte en lang række segmenter og benytte Klaviyos kunstige intelligens til at præsentere os for en lang række kundedata, som vi kan bruge i jeres fremadrettede markedsføring.

Præcis hvilke funktioner, vi implementerer, skifter fra case til case. Det kan eksempelvis være at udarbejde kundeprofiler, automatiske e-mails, beregne livstidsværdien af jeres kunder – eller noget helt fjerde. Det kommer helt på jeres virksomhed, behov, ønsker og så videre.

Overvågning og optimering

Når vi har eksekveret og igangsat vores grundplan, vil vi løbende udvikle og optimere på jeres setup. Dette indebærer eksempelvis at udarbejde en lang række splittests, opsætte nye kunderejser og e-mail serier, og se, om I kan få endnu mere ud af jeres e-mail marketing.

Løbende vil vi naturligvis rapportere til jer, således at I er med i hele processen.

Lad os tage en uforpligtende samtale om Klaviyo

Kontakt os og lad os sammen tage en uforpligtende dialog.

Vi har løst opgaver for en lang række virksomheder

Oftest stillede spørgsmål

  • Hvad er relationen mellem jer og Klaviyo?
    Vi har lang tids erfaring med systemet og ved, hvad der skal til for at bruge det til fulde. Men vi får hverken kickback eller anden økonomisk gevinst ved at bruge Klaviyo frem for andre systemer.
  • Kommer vi selv til at eje vores konto på Klaviyo?
    Selvfølgelig. Vi er udelukkende konsulenter, og vores kunder ejer altid deres konti.
  • Hvad koster Klaviyo?
    Som med alt anden marketing automation software afhænger det af, hvor mange subscribers I har. I kan få et hurtigt overblik over priserne her. Vi forhandler gerne med Klaviyo på jeres vegne for at få en skarpere pris.
  • Hvad sker der, hvis vi ønsker at kører vores e-mail markedsføring uden jeres hjælp?
    Du ejer 100 procent din konto, og det fortsætter I naturligvis med, selv hvis vi ikke længere arbejder sammen.
  • Kan vi få en gennemgang af funktionerne i Klaviyo?
    Selvfølgelig! Udfyld formularen her nedenfor, og så vil vi meget gerne tage en snak med jer om, hvordan Klaviyo kan bruges i jeres forretning.

Få hjælp og sparring af erfarne specialister

Vi hos Ackermann Kommunikation laver kun én ting. E-mail marketing. Det gør vi for udelukkende at arbejde med noget, som vi er 100% specialister i. Det sikrer os, at vi leverer de absolut bedste løsninger på markedet.

Så kunne I tænke jer at høre mere om, hvordan I kan få mere ud af e-mail marketing, eller har I nogle konkrete tiltag, I ønsker at få sat i gang, så kontakt os her. Så tager vi en snak om, hvordan vi kan hjælpe jer med at få succes med e-mail marketing.

Vi vender altid tilbage inden for 24 timer på hverdage.

Teis Boysen
Head of Client Service
T: +45 25 94 82 63 / M: teis@ackermannkommunikation.dk

Skal vi tage en dialog om jeres udfordringer?

Kontakt os og lad os sammen tage en uforpligtende dialog.

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...