Cases og referencer

Problemstilling: Salg i forbindelse med SOUNDBOKS’ Kickstarter
Resultat: 53 % af det samlede salg via email marketing

“SOUNDBOKS er et dansk start-up stiftet af de tre gymnasievenner Christoffer, Hjalte og Jesper, der producerer rustikke højtalere. Virksomheden blev stiftet i 2014, og efter at have testet konceptet med en mindre produktion af højtalere til Roskilde Festival, er det gået stærkt. I de efterfølgende måneder og år har produktionen nemlig taget fart…”

Løste opgaver: Total drift af samlede e-mailmarketing aktiviteter
Resultat: 700 % ROI på automatiske nyhedsbreve

“Trendday er en dansk webshop der sælger tøj til kvinder, hovedsageligt i alderen 16-29. Webshoppen drives af iværksætter-parret Kasper Pedersen og Camilla Krøyer, som startede forretningen op i begyndelsen af 2015…”

Har du spørgsmål? Kontakt os for en uforpligtende dialog

Problemstilling: Bedre kommunikation og højere engagement blandt eksisterende kunder
Resultat: Opbygning af segmenterede automatiske e-mailserier med 20-40 % højere åbningsrate end traditionelle nyhedsbreve

“Daniel Johannesen er navnet på den unge iværksætter, der står bag webshoppen Watery.dk. Watery.dk fører et stort udvalg af svømmeudstyr – alt lige fra svømmebriller til badetøj. Daniel selv er 17 år og elitesvømmer, og med sine store ambitioner og gå-på-mod har han allerede opnået omtale på blandt andet Børsen.dk og Trendsonline.dk….”

Problemstilling: Mangelfuld kommunikation, lav omsætning og et ønske om at fastholde gode kunder.
Resultat: Opbygning af automatiske e-mailserier med åbningsrate på 60-80%, omsætning på 16 kroner pr. udsendt e-mail og 25% højere konvertering af kunder.

“Som så mange andre nystartede webshops havde Survivalstore.dk behov for et generelt setup, der bød nye kunder velkomne. Derudover ønskede Bjarke at øge sin omsætning gennem mersalg, at få eksisterende kunder til at komme igen, samt at fastholde hans virkelig gode kunder …”

Problemstilling: Opbygning af e-mail automation til understøttelse af kunderejsen samt udsendelse af segmenterede kampagne e-mails
Resultat: Levering af 652 % ROI i løbet af de første fem måneder

Jane Vestergaard og Ann Riemer er navnene på de to kvindelige iværksættere, som grundlagde Legeakademiet i 2005. De to stiftere har selv oplevet, hvor svært det kan være at finde legetøj, som skaber værdi for de kære små. Med afsæt i personlige oplevelser og refleksioner valgte de at stifte virksomheden, Legeakademiet, som sælger lærende og udviklende legetøj på nettet…”

Problemstilling: For lidt fokus på fastholdelse af brugere, onboarding af nye brugere og intet opsalg til eksisterende
Resultat: Komplet opbygning af e-mail automation setup til understøttelse af kunderejsen samt løbende kampagne e-mails.

“Happy Helper er en dansk rengøringsplatform, hvor private kan booke hjælp til dagligdagens rengøringsopgaver fra Happy Helpers mange “Helpere”. Happy Helper fungerer derfor som en formidlingsplatform, mellem private der ønsker rengøring, og private der ønsker at tilbyde…”

Referencer: Her er nogle af vores mange fantastiske kunder

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...