Instagram annoncering

Instagram
annoncering

Få fat i dine potentielle kunder med Instagram annoncering

Instagram annoncer er her endelig, men hvordan opretter man dem egentlig og hvordan fungerer de i praksis? Instagram’s kendetegn er at det primære indhold er billeder, som brugerne deler sammen med en dertilhørende billedtekst.

Instagram er dermed anderledes end eksempelvis Facebook, og du er nødt til at tænke anderledes for at opnå de gode resultater.

Instagram er et af verdens mest populære sociale medier og billeddelings app’en har også fået godt fat i danskerne, så der er stort potentiale, hvis du ønsker at ramme en relevant målgruppe. Men Instagram annoncering kræver erfaring og øvelse, hvis ikke at pengene skal kastes ud af vinduet. Du skal eksempelvis sætte dig ind i annoncetyper, budget, tidsplan, målgruppe, placering og prisfastsættelse, inden du går i gang.

Det kan tage tid at ramme rigtig, hvis man ikke har prøvet det før. Men når du først har styr på det, giver det rigtig gode muligheder for at være meget præcis i annonceringen og interagere meget specifikt med sin målgruppe.

Hos Ackermann Kommunikation hjælper vi jer med at opsætte annoncer korrekt i Instagram. Vi har erfaring med formatet og ved, hvordan man kan laver kampagner, der rammer den ønskede målgruppe og skaber de bedste resultater, uden at det sprænger jeres annoncebudget.

Vi kan lave flot grafik eller billeder til jeres annoncer i de rigtige formater, og vi kan rådgive jer i forhold til de forskellige annoncetyper (image ads, video ads og carousel ads).

Vi laver tekster, der fanger målgruppens opmærksomhed og får dem til at gøre, hvad I ønsker af dem. Læs mere om vores forskellige ydelser herunder. Mulighederne er mange!

  • Instagram åbnede i 2015 op for annoncering hos de danske brugere
  • Der er cirka 770.000 danske Instagram-brugere
  • 11% af alle danskere bruger Instagram dagligt (2016)
  • 20% af de danske kvinder bruger Instagram dagligt, mens tallet for mænd er 9% (2015)
  • 32% af alle danske smartphone-brugere anvender Instagram dagligt (2015)
  • 51% af de 12-29 årige er på Instragram (30-49 årige = 20%, 50+ = 8%) (2015)

Opsætning af Instagram annoncekampagne


Vi sørger for at opsætte jeres Instagram annoncering, så det passer til jeres målsætninger. Om det er at få mange visninger af jeres billede/video, at downloade jeres app, eller at få mange besøgende på jeres hjemmeside, kan vi klare det. Med vores opsætning af Instagram annoncekampagner får i:

✔ Udarbejdelse af strategi for annonceringen med udgangspunkt i dine målsætninger

✔ Fastsættelse af budget til Instagram annonceringen

✔ Vi udarbejder både tekster og grafik til hele annoncekampagnen

✔ Installation af pixels på dit website til brug ved remarketing

✔ To gange gratis optimering af kampagnerne

✔ Hjælp til opsætning af konverteringssporing via Google Analytics

✔ Du får din egen dedikerede marketingkonsulent

 

Fra 7.350 kr ex. moms.

Optimering af Instagram annoncekampagne


Når annoncerne er opsat korrekt og det hele bare kører derudaf, sørger vi for at I får mest muligt ud af jeres annoncebudget. Vi hjælper jer med løbende at optimere jeres kampagner, så de altid præsterer bedst muligt, og vi overvåger jeres annoncebudget, så det ikke stikker helt af:

✔ Ugentlige splittests og optimering af kampagnerne

✔ Vi slukker for annoncerne der ikke performer

✔ Dokumentation af al optimering og samtlige ændringer

✔ Vi laver løbende nye annoncer og kampagner

✔ Månedlig rapport på performance til dig

 

Fra 3.745 kr ex. moms.

Skal vi hjælpe dig med at sætte fart på din Facebook annoncering?

Kontakt os for et uforpligtende tilbud

Kurset er nu tilføjet til kurven ✓
Vi viderestiller dig nu til kurven... Loading...
Din henvendelse er nu sendt ✓
Vi viderestiller dig...
Loading...